Jak może łatwo się domyślić
zdjęcia to tylko niewielka, ale istotna, część tego, w jaki
sposób studenci przyczyniają się do promowania swojej uczelni.
Jeśli ktoś chce się do tego przyłączyć, ale niezbyt odnajduje
się w temacie fotografii ma możliwość działać w innych mediach
AGH. Uczelnia daje na tym polu duży wybór. Tak więc oprócz
fotografów działają dziennikarze prasowi, radiowi, telewizyjni,
graficy i osoby szeroko zainteresowane marketingiem i kwestiami z nim
związanymi.
KSAF blisko współpracuje z Biuletynem
Informacji Studentów - krakowska agencja fotograficzna co miesiąc
uzupełnia wydania BISu swoimi zdjęciami, często przygotowywanymi
specjalnie na potrzeby artykułów i dba o ich wysoki poziom.
Istnieje nawet specjalnie wyznaczona osoba, która kontaktuje ze sobą
te dwie organizacje studenckie, by wymiana informacji przebiegała
jak najpłynniej. Oprócz BISu AGH posiada radio - dokładnie jest to
Studenckie Radio17, nadające praktycznie codziennie. Można u nich
usłyszeć najróżniejsze rodzaje muzyki oraz audycje poświęcone
przeróżnym tematom - każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie.
Jeśli masz dobry głos, niezłą dykcję i chcesz się sprawdzić w
roli dziennikarza radiowego - zgłoś się do nich.
Przy AGH działa również telewizja.
URSS TV zajmuje się głównie relacjami z najważniejszych imprez
odbywających się w ramach uczelni, ale nie tylko. Ich innowacyjny
projekt Science - Explorer promuje ciekawe miejsca i doświadczenia z
dziedziny techniki i nauki na uczelni, których z całą pewnością
nie brakuje. Tworzą także spoty reklamowe do przyszłych
studenckich wydarzeń. Na koniec kilka słów o MediaFrame - oni z
kolei działają w sferze szeroko pojętych mediów pod kątem
grafiki, technologii informacyjnej, socjologii i psychologii mediów
oraz marketingu. Łącząc to wszystko ze sobą uzyskują
interesujące efekty, o których szczegółowo można poczytać na
ich stronie.
Wszystkie te organizacje, w tym
oczywiście KSAF, stanowić wkrótce będą Studencką Agencję
Medialną, której powstanie z pewnością nie przejdzie bez echa.
fot. KSAF AGH |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz